Godnatt

Ligger just nu i pappas säng! Ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp skapligt för att hänga med mamma och pappa till stan och handla. Lisa och jag ska ha myskväll då mamma och pappa ska ha gäster. Parmiddag...dubbeldejt...
Men iaf, så jag ska hämta en BEN&JERRYS såklart, inte en myskväll utan B&J! Men det kan inte mamma fixa själv, då tar hon säkert fel smak... Men sen får vi se vart kvällen tar oss. Vi får ju stanna i samhället iaf, inga tillgångar någon annanstans just imorgon.

Slänger in en bild på min fina! Vi är inte alltid överens, och det är tjafs hit och dit. Jag har mina utbrott och jag ber om ursäkt... Men du vet att du betyder massor ändå.. även när jag är arg.. Med detta säger jag Godnatt! Godnatt

Min keps-pojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0