Som pricken över i:t

Jag har en ganska stor skräck för mörker. Och något jag hatar är att gå på toa när det är mörkt i lägenheten och alla ligger och sover. Jag skrämmer upp mig själv att det ska stå monster runt hörnen osv. Så förrut när mamma och pappa somnat, så tänkte jag att" jag kollar på några avsnitt på livet enligt Rosa, så kommer jag inte tänka på något läskigt sen". När klockan sedan var strax över 00.00, så har jag tittat på 3 avsnitt av Rosa, och tänker att jag kollar Facebook med, innan jag går på toa och borstar tänderna osv. Och då är det självklart att denna ska komma upp...dock så dök det inte upp något i min spegel och jag lever än nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0