Nyvaken

Va på körskolan i måndags! Handledarkursen i över tre timmar! Så j*vla tråkigt!! Så himla skönt att ha den gjord!

Men iaf, igår vaknade jag upp hos Fredrik och blev förståss ensam hela morgonen..jag gick en promenad och sen träffade jag Jenny, blev en fika på stan med mycket prat och skratt. Sen gick vi till Fredrik en stund innan jag skulle till Linköping och kollade på Junkan. Fick träffa min blivande mentor och rektor. 14 st blir vi i klassen, inte så många (då vi va upp mot 30 pers innan). Men det känns ganska skönt att bli några igen! Men det kommer nog bli bra, ser faktiskt fram emot skolan nu och bara börja, komma in i rutiner osv!
Ikväll ska jag kanske till Fredrik igen. Om inte han skulle spela något eller nåt med Erik och Emil, får se om jag är med ändå, men annars blir det en hemmakväll med familjen. Imorgon träffar jag Michaela och kanske Emelie och Agnes också! På söndag är det andra planer, bla. Möte...!
Ha en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0