En vecka kvar!

Går dagen : när jag kom till hit satt de tre och kollade på handboll.... Det tyckte jag var kul.. Fredrik Emil och jag åkte en sväng till hans mamma och hjälpte henne med gräsklipparen. Kollade på kycklingar! Sen blev det lite film och prat!

Fredrik har just åkt iväg på träningen! Jag har ingenting för mig, så jag ska försöka somna om ett tag! Dagens planer är att träffa Felicia vid elva tiden, så går vi hem till henne ett tag. Vid tre ungefär ska vi till Fredrik, för att jag måste lämna nycklarna bla. Sen har han ju träning igen, så då kanske vi går en sväng på stan, eller så går vi till Felicia igen!

En vecka kvar tills jag börjar gymnasiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0