5 dagar kvar!

Nu ska jag dra på mig danskläderna för att sedan gå igenom våra danser! Sedan blir det att duscha och lite! Senare ikväll ska jag förmodligen till Fredrik och sova där. Och imorgon bitti blir jag som senast ensam hemma. Men denna gången ska Fredrik lära mig hur man låser deras konstiga dörr ( hade asproblem senast, stod typ 10 min, tills Felicia fick komma och försöka.. Jag ringer Fredde, men han svarar intr. Försöker lite igen, tänker precis ringa Emil för att kolla när han kommer hem. Men då kom han precis. Tur det, annars hade vi väl fått stå där i ett par timmar..). Men iaf, imorgon ska jag nog träffa Jenny under dagen, har saknat henne så galet mycket! På kvällen ska jag till Junkan för att kolla runt lite med mamma och pappa, vilket är skönt då man har en bild av skolan tills man börjar på måndag! Ja det är bara 5 dagar kvar tills jag börjar gymnasiet, sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0